مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:202024-01-10سياسي

«کتاب ها سکوت را شکستند» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا جعفر خونویی در تشریح جزییات طرح «کتاب ها سکوت را شکستند» گفت: این برنامه همزمان با روز «غزه» و با هدف شکل گیری باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی و آشنایی با کتب تاریخی برگزار می شود.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری طرح کتاب ها سکوت را شکستند در کتابخانه های این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا جعفر خونویی در تشریح جزییات طرح کتاب ها سکوت را شکستند گفت: این برنامه همزمان با روز غزه و با هدف شکل گیری باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی و آشنایی با کتب تاریخی برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در غزه شاهد آن هستیم، آشنایی نوجوانان با تحولات تاریخی، به ویـژه تاریخ معاصر، موجب نگاه دقیق تاریخی به پدیده های در حال وقوع خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دعوت از نویسندگان برای حضور در برنامه اشاره کرد و افزود: میهمانان ایـن برنامـه، اعضـای باشـگاه 100تایی ها و اعضـای فعـال کتابخانه هـا و نوجوانـان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه ها و نویسندگان مدعو، به بررسی کتاب های تاریخی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کتاب ها سکوت را شکستند» برگزار می شود

«کتاب ها سکوت را شکستند» برگزار می شود