مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:202024-01-11اقتصادي

داستان تکراری دپوی برنج در شالیکوبی ها/ کشاورزان منتظر معجزه ای برای خرید


با وجود کیفیت بالای برنج استان گلستان و کاهش قیمت این محصول نسبت به سال گذشته امسال نیز داستان دپوی برنج در شالیکوبی ها و نبود بازار فروش تکرارشده است.

- ایسنا/گلستان با وجود کیفیت بالای برنج استان گلستان و کاهش قیمت این محصول نسبت به سال گذشته امسال نیز داستان دپوی برنج در شالیکوبی ها و نبود بازار فروش تکرارشده است.

بر اساس گزارش های میدانی از بازار استان، اکنون هر کیلوگرم برنج طارم دم سیاه 75 تا 80 هزار تومان، فجر پرمحصول حدود 55 هزار تومان، شیرودی حدود 50 هزار تومان و ندا حدود 45 هزار تومان عرضه می شود.

این در حالی است که پارسال برنج طارم محلی اعلا هر کیلوگرم حدود 100 هزار تومان، شیرودی 50 تا 52 هزار تومان، فجر پرمحصول کیفی 65 تا 70 هزار تومان، برنج پرمحصول ندا حدود 36 هزار تومان و دم سیاه نیز 90 تا 100 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شد.

علی رغم کیفیت بالای برنج استان گلستان و ارزان تر بودن قیمت آن نسبت به سال گذشته، برنج گلستان بازار فروش مناسبی ندارد و برنج زیادی در انبارهای شالیکوبی ها و منازل کشاورزان دپو شده که باعث دغدغه فروش و نگرانی کشاورزان بابت آفت گرفتگی شده است.

صاحبان کارخانه ها که خود عمده خریداران برنج بوده و واحدهای شالیکوبی به عنوان انبار محسوب می شود، می گویند: بازار برنج استان گلستان از شهریورماه امسال که برنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان تکراری دپوی برنج در شالیکوبی ها/ کشاورزان منتظر معجزه ای برای خرید

داستان تکراری دپوی برنج در شالیکوبی ها/ کشاورزان منتظر معجزه ای برای خرید