مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:552024-01-15حوادث

هشدار پلیس نسبت به فعالیت جاعلان در فضای مجازی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا نسبت به فعالیت جاعلان اسناد هویتی و دولتی در شبکه های اجتماعی هشدار داد.

- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا نسبت به فعالیت جاعلان اسناد هویتی و دولتی در شبکه های اجتماعی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازواصله از یکی از استان های غربی کشور مبنی بر فعالیت یک باند جاعل اسناد و مدارک به صورت سازمان یافته، بلافاصله کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با بهره گیری از ظرفیت های فنی و اطلاعاتی اقدامات مجرمانه این باند را مورد رصد قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از جمع آوری مدارک و مستندات کافی دال بر شناسایی گردانندگان، با هماهنگی قضایی و همکاری سایر پلیس های تخصصی دو نفر از سرشاخه های اصلی جاعلان با هویت معلوم را دستگیر کردند.

چولکی با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، گفت: کارآگاهان در بازرسی از محل دستگیری این افراد، ابزار و دستگاه های ارتکاب جعل شامل دستگاه های چاپگر رنگی و سیاه و سفید، چاپگر کارت های هویتی، مهر، دو دستگاه تست اسکناس، یک رول نخ امنیتی اسکناس، دو قبضه سلاح شکاری و 392 فشنگ شکاری ساچمه زنی و جنگی، تعداد 500 قطعه کارت هوشمند به همراه تراشه مخصوص،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس نسبت به فعالیت جاعلان در فضای مجازی

هشدار پلیس نسبت به فعالیت جاعلان در فضای مجازی