مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 00:052024-01-09سياسي

حضور مردم در انتخابات، رکن اساسی باطل کردن نقشه های دشمن


علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری امروز سه شنبه 19 دی ماه در نشست هم اندیشی با فعالان دانشجویی دانشگاه های مختلف استان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری امروز سه شنبه 19 دی ماه در نشست هم اندیشی با فعالان دانشجویی دانشگاه های مختلف استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه ای بر حضور پررنگ مردم به عنوان یک رکن اساسی برای باطل کردن نقشه های دشمنان دارند و دلیل ناکامی های مداوم دشمن در عرصه های مختلف هم به خاطر حضور همیشگی مردم درصحنه بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال بارها بر ضرورت برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت و حضور پررنگ مردم، تأکید کرده اند و این نشان از اهمیت فراوان این حوزه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: برای یک ایران قوی و پیشرفته در منطقه، نیازمند حضور گسترده مردم هستیم و یکی از مهم ترین مصداق های این حضور، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است.

وی در ادامه سخنانش به جنگ رسانه ای گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حادثه تروریستی کرمان و شهادت ده ها هم وطن در آیین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یکی از این مصادیق عملی اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات، رکن اساسی باطل کردن نقشه های دشمن

حضور مردم در انتخابات، رکن اساسی باطل کردن نقشه های دشمن