مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:452023-12-31سياسي

برنامه ایران برای گرفتن انتقام شهیدموسوی چیست؟


ایران چگونه و در چه سطحی اقدام به گرفتن انتقام از رژیم صهیونیستی می کند؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - وطن امروز نوشت: برنامه ایران برای گرفتن انتقام ترور شهید سیدرضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی چیست؟ این مهم ترین سوالی است که پس از شهادت شهید موسوی هم در محافل سیاسی و هم رسانه ها و افکار عمومی مطرح می شود.

مقامات ایران با اشاره به قوانین و مبانی حقوق بین الملل، گرفتن انتقام خون مطهر شهید موسوی را حق قانونی خود می دانند و این را اعلام نیز کرده اند.

گرفتن انتقام خون شهید موسوی، حق قانونی و پذیرفته شده ایران است و به نظر نمی رسد کسی در دنیا نسبت به این موضوع تردید داشته باشد اما سوال اساسی این است: ایران چگونه و در چه سطحی اقدام به گرفتن انتقام از رژیم صهیونیستی می کند؟ یک روز پس از ترور شهید موسوی توسط رژیم صهیونیستی، سردار طلایی نیک، سخنگوی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران با برگزاری یک نشست خبری درباره انتقام ایران مطالبی را گفت که می توان بخشی از محاسبات ایران برای گرفتن انتقام از رژیم صهیونیستی را دریافت.

سردار طلایی نیک گفت که جمهوری اسلامی ایران به طور قطع پاسخ ترور سردار سیدرضی موسوی را خواهد داد و این کار در زمان و مکان مناسب صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ایران برای گرفتن انتقام شهیدموسوی چیست؟

برنامه ایران برای گرفتن انتقام شهیدموسوی چیست؟