مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:252024-01-08سياسي

دبیر جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی از بین المللی شدن این جشنواره گفت


دبیر پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با اشاره به ظرفیت های گسترده برای سرایش شعر با موضوع امام رضا علیه السلام در جهان اسلام، بین المللی شدن این جشنواره را ممکن دانست.

- سیداحمد میرزاده در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس گفت: توجه مسوولان این جشنواره ملی به حوزه شعر کودک و نوجوان نشانگر درایت فرهنگی آنهاست است.

وی با بیان اینکه طبعا برای حرکت رو به جلو جشنواره، همه ساله لازم است در هر بخش اقدامات ارتقایی صورت گیرد، عنوان کرد: در بخش شعر کودک و نوجوان امسال در نخستین گام با شناسایی اجمالی خلاءهای محتوایی دوره های قبل، در محورهای موضوعی فراخوان تجدید نظر و بر مواردی خاص تاکید کردیم.

میرزاده افزود: با توجه به گستردگی حوزه مخاطبان کودک و نوجوان پس از مشورت با نخبگان این عرصه، حوزه مخاطبان خردسال، کودک و نوجوان را تفکیک کردیم تا امکان داوری فنی تری و تخصصی تری وجود داشته باشد.

با اعلام وی، به موازات این اقدام اولیه، پیشنهادهایی برای رشد و اعتلا و تحول و تاثیرگذاری ملی این بخش از جشنواره در چهار محور اقدامات پژوهشی، آموزشی، تولیدی و ترویجی در دست برنامه ریزی است.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی، آسیب شناسی وضعیت فعلی شعر آیینی کودک و نوجوان به خصوص شعر رضوی و شناخت چالش های اصلی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی از بین المللی شدن این جشنواره گفت

دبیر جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی از بین المللی شدن این جشنواره گفت