مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:152024-01-14اجتماعي

قطعی برق 20 روستا در آستارا تا انسداد راه و گرفتار شدن مسافران


رییس ستاد مدیریت بحران آستارا از بارش برف بین 30 تا 60 سانتی متری در شهرستان خبر داد و گفت: در پی این بارش ها، برق 20 روستا قطع شده و تعدادی از مسافران در برف گرفتار و توسط عوامل امدادی اسکان داده شدند.

- محمدرضا شهاب زاده، فرماندار شهرستان آستارا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش برف بین 30 تا 60 سانتی متری در این شهرستان اظهار کرد: به سبب بارش برف و کولاک شدید، محور اردبیل به آستارا مسدود و تعدادی از خودروهای عبوری در راه گرفتار و توسط عوامل ستاد مدیریت بحران در محورهای برف گیر، تخلیه شدند.

وی با اشاره به حضور همه عوامل امدادی، راهداری و نظامی در بحران شهرستان آستارا افزود: نیروهای مرزداری، راهداری، هلال احمر و تمامی عوامل ستاد مدیریت بحران از بامداد امروز در محورهای برف گیر و مناطق نیازمند کمک، حضور دارند و مانع از عبور خودروها از سمت اردبیل می شوند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا با اشاره به برف روبی چندباره محور اردبیل-آستارا گفت: تردد در این محورها از شب گذشته تنها با زنجیر چرخ ممکن بوده و در حال حاضر هم علی رغم برف روبی چندباره، تردد امکان پذیر نیست.

شهاب زاده از آمادگی و تجهیز دو مسجد در طول محور اردبیل به آستارا خبر داد و بیان کرد: به مسافران پنج دستگاه اتوبوس که از شب گذشته درگیر برف بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق 20 روستا در آستارا تا انسداد راه و گرفتار شدن مسافران

قطعی برق 20 روستا در آستارا تا انسداد راه و گرفتار شدن مسافران