مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:202024-01-15حوادث

از کشف دپوی 150 میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری سارقان موبایل


در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده است، اخباری نظیر کشف دپو 150 میلیاردی کالای قاچاق، توقیف لندکروز 120 میلیاردی قاچاق، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده است، اخباری نظیر کشف دپو 150 میلیاردی کالای قاچاق، توقیف لندکروز 120 میلیاردی قاچاق، دستگیری سارقان موبایل و کشف 7 تن تخم مرغ قاچاق مشاهده می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 25 دی ماه از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان شیراز خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از وجود مقادیری کالای قاچاق در یک انبار در یکی از محله های شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

یوسف ملک زاده افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان مقادیر انبوهی لوازم پالایشگاهی از قبیل چراغ خطر، آژیر خطر، چراغ شارژی، انواع شیرآلات دستگاه های پالایشگاه و .

که خارجی و قاچاق بود را کشف کردند.

توقیف لندکروز 120 میلیاردی قاچاق در کوه چنار جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک دستگاه لندکروز قاچاق به ارزش 120 میلیارد ریال در شهرستان کوه چنار خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف دپوی 150 میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری سارقان موبایل

از کشف دپوی 150 میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری سارقان موبایل