مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:052024-01-18بين الملل

ارتش پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند


ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد هیچ غیرنظامی یا نظامی ایرانی در حمله امروز(پنجشنبه) این کشور به نقطه مرزی جنوب شرق ایران هدف قرار نگرفتند.

- ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد هیچ غیرنظامی یا نظامی ایرانی در حمله امروز(پنجشنبه) این کشور به نقطه مرزی جنوب شرق ایران هدف قرار نگرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش پاکستان در این بیانیه آورده است که حملات در نقاط مرزی ایران 6 پایگاه وابسته به ارتش آزادی بخش بلوچستان را با دقت هدف قرار داد.

ارتش پاکستان تاکید کرد که در این حملات هیچ نظامی یا غیر نظامی ایرانی مورد هدف قرار نگرفته اند.

وزارت خارجه پاکستان نیز ضمن تاکید بر همکاری مشترک با ایران درخصوص مبارزه با تروریسم، گفت این کشور یک سری حملات دقیق علیه مخفیگاه های تروریست ها در داخل ایران انجام داده که در نتیجه آن تعدادی از تروریست ها کشته شدند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است: پاکستان تماما به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام می گذارد و هدف از این اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی پاکستان بود که اهمیت بالایی دارد و نمی توان آن را به خطر انداخت.

وزارت امور خارجه پاکستان در پایان این بیانیه نوشت: ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند

ارتش پاکستان: هیچ نظامی یا غیرنظامی ایرانی هدف قرار نگرفتند