مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:402024-01-05سياسي

همدردی «بردی محمداف» با رییس جمهور و مردم ایران


رییس جمهور ترکمنستان در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود در ارتباط با حمله تروریستی کرمان، با دولت و مردم ایران ابراز همدردی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سردار بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در تماس تلفنی با سیدابراهیم رییسی رییس جمهور ایران در ارتباط با حادثه تروریستی در کرمان ابراز همدردی کرد.

رییس جمهور ترکمنستان خطاب به همتای ایرانی خود گفت: خبر وقوع این حادثه را با اندوه عمیق دریافت کردم.

وی خاطرنشان کرد که قربانقلی بردی محمداف رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان نیز این حادثه تلخ را به شما و همه ملت برادر ایران تسلیت می گوید.

بردی محمداف به نمایندگی از مردم کشورش، رییس شورای مصلحت خلق و از طرف خود، ضمن ابراز همدلی و همدردی در این لحظه دشوار برای خانواده ها و دوستان قربانیان، برای آسیب دیدگان این حادثه تروریستی شفای عاجل آرزو کرد.

رییسی نیز به نوبه خود به نمایندگی از مردم ایران  از همدلی و حمایت رهبر ترکمنستان در چنین لحظات سختی برای جمهوری اسلامی تشکر کرد.

در این تماس تلفنی سران دو کشور همچنین مسائل مربوط به توسعه روابط دوجانبه از جمله در زمینه های تجاری، اقتصادی، سوخت و انرژی، حمل و نقل و ارتباطات و همچنین صنایع سبک، کشاورزی و فرآوری بحث و تبادل نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی «بردی محمداف» با رییس جمهور و مردم ایران

همدردی «بردی محمداف» با رییس جمهور و مردم ایران