مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:552024-01-17سياسي

بصیرت و موقعیت شناسی مردم کردستان حماسه ای در انتخابات رقم خواهد زد


بصیرت و موقعیت شناسی مردم استان حماسه ای را در این دوره از انتخابات امسال رقم می زند و برگ افتخارات دیگری بر کارنامه مردم استان اضافه خواهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا امشب چهارشنبه در آیین افتتاح 10 کانال رادیو و تلویزیون ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کردستان با گرامیداشت شهدای 28 دی سنندج اظهار کرد: در قانون جدید انتخابات ظرفیت های خوبی دیده شده که یکی از آنها ایجاد کانال های محلی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است.

زارعی کوشا با بیان اینکه امسال این ظرفیت برای همه حوزه ها انتخابیه فراهم شده است، افزود: رسانه ملی بستر بسیار مناسبی برای ارائه برنامه های نامزدهای انتخاباتی فراهم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بلوغ در همه عرصه ها از جمله رقابت باید بیش از پیش باشد، گفت: این بستر رقابت پرشورتر و جدی تر را اجرا می کند.

استاندار کردستان یادآور شد: ممکن است بین نامزدها افرادی به رغم توانمندی تمکن مالی برای فعالیت گسترده مطبوعات و رسانه ای نداشته باشند و این بستر یک امکان مساوی برای برخورداری از تبلیغات را ایجاد کرده است.

زارعی کوشا گفت: امیدوارم با مشارکت گسترده مردم آنچه به عنوان انتظار مقام معظم رهبری از مسوولان و آحاد مردم مطرح شده محقق شود و انتخابات پرشور با رقابتی واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و موقعیت شناسی مردم کردستان حماسه ای در انتخابات رقم خواهد زد

بصیرت و موقعیت شناسی مردم کردستان حماسه ای در انتخابات رقم خواهد زد