مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:252024-01-11سياسي

682 نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در بلداجی ثبت نام کرده اند


سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی دولت برای طرح نهضت ملی مسکن در بخش بلداجی 1128 واحد بوده که تاکنون 682 نفر در بلداجی برای این طرح ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی دولت برای طرح نهضت ملی مسکن در بخش بلداجی 1128 واحد بوده که تاکنون 682 نفر در بلداجی برای این طرح ثبت نام کرده اند.

خدایار باقری هارونی 21 دی ماه در شورای اداری بخش بلداجی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: پیش بینی دولت 1128 واحد برای بخش بلداجی بوده که تاکنون 682 نفر در بلداجی برای این طرح ثبت نام کرده اند، البته با کلنگ زنی که امروز در زمینی به مساحت 2.

5 هکتار اتفاق افتاد مشکل این افراد حل خواهد شد، از طرفی با رفع مشکلاتی که در حوزه جهاد کشاورزی وجود داشته مشکل نهضت ملی مسکن برای همیشه در شهر بلداجی برطرف خواهد شد.

وی در بحث چهار خطه شهرکرد- بروجن- لردگان، بیان کرد: پنج کیلومتر آن افتتاح و دو کیلومتر دیگر آماده آسفالت است که به زودی انجام خواهد شد، بحث نیوزرسی نیز با تزریق اعتبار به زودی و پیش از ایام عید انجام خواهد شد باقری با اشاره به پارک بانوان، گفت: قرارداد با پیمانکار به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از محل اعتبارات نفت انجام شده که و پیگیری ها برای سریع تر اجرایی شدن آن انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

682 نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در بلداجی ثبت نام کرده اند

682 نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در بلداجی ثبت نام کرده اند