مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:302024-01-17سياسي

تور ملی فناوری با موضوع علوم انسانی اسلامی برگزار شود


رییس پارک علم و فناوری استان قم برگزاری تور ملی فناوری با موضوع علوم انسانی اسلامی را ضروری دانست و گفت: در عرصه علوم انسانی اسلامی افراد و نهادهای بسیاری فعالیت داشته اند ولی متاسفانه این فعالیت ها به خروجی کاربردی محور در این حوزه منجر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، خیراله رهسپارفرد پیش از ظهر امروز چهارشنبه 27 دی ماه در نشست مدیران مراکز فناوری و نوآوری علوم انسانی، اسلامی و صنایع خلاق کشور که در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه ملی فناوری ها و نوآوری های علوم انسانی و اسلامی از آبان ماه در این پارک آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در دی ماه نیز پیش نویس آیین نامه دبیرخانه آماده شد و از وزارت علوم درخواست کردیم که در اقدامی ترویجی یک تور ملی فناوری با موضوع خاص علوم انسانی و اسلامی برگزار کنیم.

رییس پارک علم و فناوری استان قم هم افزایی را لازمه اصلی هدایت درست دبیرخانه دانست و گفت: در عرصه علوم انسانی اسلامی افراد و نهادهای بسیاری فعالیت داشته اند ولی متاسفانه این فعالیت ها به خروجی کاربردی محور در این حوزه منجر نشده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست گذاری های کلان قابل قبول بوده است خاطرنشان کرد: در حوزه کاربردی سازی علوم انسانی بیش تر به دنبال رویاها و آرزوها بوده ایم لذا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ملی فناوری با موضوع علوم انسانی اسلامی برگزار شود

تور ملی فناوری با موضوع علوم انسانی اسلامی برگزار شود