مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:002023-12-30سياسي

باید مساجد از نظر زیربنایی و فرهنگی زنده باشد


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید مساجد از نظر زیربنایی و فرهنگی زنده باشد و آن را سنگری برای جنگ با شیاطین بدانیم داریم به این سمت می رویم که مسجد معنا و مفهوم حقیقی خود را بیابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید مساجد از نظر زیربنایی و فرهنگی زنده باشد و آن را سنگری برای جنگ با شیاطین بدانیم داریم به این سمت می رویم که مسجد معنا و مفهوم حقیقی خود را بیابد.

عبدالله حاجی صادقی، امروز شنبه 9 دی در همایش فعالین و ارکان مساجد در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند که امروز بزرگترین مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به این مردم است و استکبار می داند بقای انقلاب، مردم هستند.

وی بیان کرد: روز 9 دی یوم الله و روز تجلی غیرت دینی مردم و روز تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در عالم انقلاب اسلامی بود و مردم ما با قدرت و بصیرت این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما اصلی وجود دارد که نباید بگذاریم تحریف شود، آنهم این است که خدا با مردم است، گفت: در انقلاب اسلامی این اصل و اوج بندگی خدا در خدمت به مردم تجلی یافت پس ما بنده خدا هستیم و اوج بندگی ما خدمت به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مساجد از نظر زیربنایی و فرهنگی زنده باشد

باید مساجد از نظر زیربنایی و فرهنگی زنده باشد