مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 23:552023-12-24حوادث

فرجام ازدواج بعد از جدال با مرگ


دلشوره عجیبی همه وجودم را فراگرفته بود، به همین خاطر به طرف نشانی باغی حرکت کردم که دخترم در آن جا مهمان بود؛ اما چیزی که می دیدم با آن چه خواهرم به من اطمینان داده بود، از زمین تا آسمان تفاوت داشت؛ اگرچه دست دخترم را گرفتم و از آن باغ کثیف بیرون کشیدم اما .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 48 ساله ای که از خواهرزاده اش به اتهام توهین و افترا شکایت کرده بود، در حالی که پیامک های توهین آمیز را به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد نشان می داد، درباره این ماجرای تاسف بار گفت: صاحب دو دختر زیبا بودم که از همسرم طلاق گرفتم؛ چرا که دیگر نمی توانستم با اعتیاد و خیانت های متعدد او کنار بیایم.

اگرچه سرپرستی دخترانم را به عهده گرفتم اما هیچ گاه خیانت های شوهر سابقم را فراموش نکردم و به همین دلیل حساسیت خاصی روی دخترانم داشتم تا آن ها مسیر اشتباه را در زندگی نروند.

اما حدود 4 سال قبل بود که خواهرزاده ام جشن تولدی برای خودش در یکی از باغ های خارج از شهر گرفت اما من اجازه ندادم تا دختر 17 ساله ام در آن مهمانی شرکت کند چرا که مسیر دور بود و خودم نیز نمی توانستم در آن جشن تولد شرکت کنم ولی خواهرم با من تماس گرفت و اطمینان داد که فضای جشن دخترانه است ومشکلی برای دخترم رخ نمی دهد و در پایان شب خودشان آرزو را به خانه باز می گردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجام ازدواج بعد از جدال با مرگ

فرجام ازدواج بعد از جدال با مرگ