مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:502023-12-25سياسي

انتقاد امام جمعه قیدار از عملکرد کارگروه های شورای فرهنگ عمومی


امام جمعه قیدار با بیان اینکه متاسفانه برخی مسئولان کارگروه های شورای فرهنگ عمومی به وظیفه خود توجیه نیستند، گفت: انگار برخی از اعضای شورای فرهنگ عمومی به مصوبات توجه نمی کنند و هیچ عملکردی برای ارائه در جلسه ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار بعدازظهر امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به اینکه به پایان سال می رسیم، ولی متأسفانه برخی مسئولان کارگروه های شورای فرهنگ عمومی شهرستان به وظیفه خود توجیه نیستند، اظهار داشت: همه ما در برابر خدا مسئولیت داریم تا به وظیفه ای که بر عهده ما گذاشته شده است، عمل کنیم.

امام جمعه قیدار افزود: انگار برخی از اعضای شورای فرهنگ عمومی به مصوبات  توجه نمی کنند و هیچ عملکردی برای ارائه در جلسه عمومی ندارند.

 رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خدابنده گفت: مردم شهرستان خدابنده چشمشان به فعالیت ها و کارهای ما است باید کاری بکنید که در پیش خداوند متعال و مردم  شرمنده نباشیم.

وی از افزایش آمار خودکشی ها در شهرستان خدابنده انتقاد کرده و گفت: وقتی یک نفر خودکشی می کند برای وی بنرهای مختلف می زنند که این گونه کارها موجب نارضایتی عموم مردم و متاسفانه باعث فرهنگ سازی این نوع کارها را در پیش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه قیدار از عملکرد کارگروه های شورای فرهنگ عمومی

انتقاد امام جمعه قیدار از عملکرد کارگروه های شورای فرهنگ عمومی