مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:502023-12-29سياسي

9 دی روز تجدید پیمان ملت ایران با ولایت است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: 9 دی روز بصیرت و تجدید پیمان ملت با بصیرت ایران با ولایت است، پس با حضور در مراسم بزرگداشت این روز به دنیا نشان خواهیم داد که ملت ایران همچنان پای آرمان های خود با بصیرت ایستاده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: 9 دی روز بصیرت و تجدید پیمان ملت با بصیرت ایران با ولایت است، پس با حضور در مراسم بزرگداشت این روز به دنیا نشان خواهیم داد که ملت ایران همچنان پای آرمان های خود با بصیرت ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز (جمعه، هشتم دی ماه) در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای این شهر برگزار شد، با اعتقاد به اینکه سال 88 دشمن از حضور 40 میلیون نفری ملت ایران در انتخابات مأیوس شد، ادامه داد: برخی عوامل داخلی به خاطر منافع شخصی و قدرت، پست و مقام با دشمن همراه شدند و کشور را شش ماه به آشوب کشیدند و به امام حسین (ع) و مساجد توهین کردند و قرآن آتش زدند.

در نهایت، 9 دی ماه آن سال ملت دیگر تحمل نکرد و با بصیرت و حضور در میدان، بساط فتنه را برچید.

وی اظهار کرد: برخی عوامل داخلی حاضر شدند به خاطر قدرت و پست، جان مردم را به خطر بیندازند، به قرآن و امام حسین (ع) توهین کنند و از مسیر خارج شوند و هنوز هم توبه نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز تجدید پیمان ملت ایران با ولایت است

9 دی روز تجدید پیمان ملت ایران با ولایت است