مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:452023-12-22سياسي

امام جمعه شیراز: ازدواج عامل مسئولیت پذیری و تغییر جهان بینی جوانان است


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: خانواده مهم ترین عنصر اجتماعی و ازدواج موجب تغییر جهان بینی جوانان و عاملی برای مسئولیت پذیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: با توجه به برآورد های صورت گرفته نزدیک به 30 درصد از جوانان جامعه انگیزه ای برای ازدواج ندارند از این رو باید با تبیین ویژگی های ازدواج به جوانان بتوان شرایط برای توسعه این امر مقدس فراهم کرد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: تنها بیان مشکلات جوانان در خطبه های نماز جمعه کفایت نمی کند بلکه باید تمامی دستگاه های متولی فعالیت خود را توسعه دهند تا این مشکل در جامعه برطرف شود البته نباید فراموش کرد که برخی از جوانان به علت نداشتن شغل ، مسکن و تمکن مالی نمی توانند ازدواج کنند اما هستند افرادی که با دارا بودن منابع مالی مناسب باز هم علاقه من به ازدواج نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: اگر گفته می شود جامعه ایران در حال پیر شدن است و باید زمینه ازدواج و فرزندآوری را در جامعه فراهم کرد از این رو مشکلاتی که در این حوزه وجود داشته نیز باید کاملا برطرف شود.

آیت الله دژکام تصریح کرد: خانواده مهم ترین عنصر اجتماعی است و افراد در بستر خانواده میتوانند به جایگاه رفیع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: ازدواج عامل مسئولیت پذیری و تغییر جهان بینی جوانان است

امام جمعه شیراز: ازدواج عامل مسئولیت پذیری و تغییر جهان بینی جوانان است