مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:002023-12-30اقتصادي

اینترنت در ایران مقرون به صرفه تر است یا کشورهای همسایه؟


بسیاری از کشورهای منطقه خاورمیانه، خدمات پهنای باند را برای هدف گسترده تر کشورسازی و گذار به اقتصاد مبتنی بر دانش شناسایی کرده اند.

- بسیاری از کشورهای منطقه خاورمیانه، خدمات پهنای باند را برای هدف گسترده تر کشورسازی و گذار به اقتصاد مبتنی بر دانش شناسایی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توافق گسترده ای وجود دارد که خدمات پهن باند در تقویت توسعه اقتصادی پایدار و اشتغالزایی، حیاتی است و جزء کلیدی استراتژی های فقرزدایی، افزایش فرصت های شغلی و پیشبرد یکپارچگی تجاری است.

در واقع انتظار می رود که پهنای باند تاثیری مشابه بر تحول اقتصاد و کل جامعه داشته باشد که ماشین های چاپ، موتورهای بخار یا برق در گذشته داشتند اما برای اینکه تاثیر کامل خود را داشته باشد، مردم به دسترسی به آن نیاز دارند.

بررسی شرکت هلندی سرف شارک درباره کیفیت زندگی دیجیتال در سراسر جهان، نابرابری های غالب در بین کشورها از نظر مقرون به صرفه بودن اینترنت را نشان می دهد.

شاخص کیفیت زندگی دیجیتال سرف شارک نشان می دهد که مناطق جهان که مردم به طور متوسط بیشترین هزینه را برای خدمات پهنای باند تلفن همراه و ثابت می پردازند نیز با کندترین سرعت اینترنت و پایین ترین ثبات اتصال روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت در ایران مقرون به صرفه تر است یا کشورهای همسایه؟

اینترنت در ایران مقرون به صرفه تر است یا کشورهای همسایه؟