مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:052024-01-17حوادث

کشف 280 کیلو گوشت بی هویت در یکی از رستوران های رزن


رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن از کشف، ضبط و توقیف 280 کیلوگرم گوشت سفید و قرمز بدون هویت و تاریخ مصرف گذشته از یکی از رستوران های این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان رزن از کشف، ضبط و توقیف 280 کیلوگرم گوشت سفید و قرمز بدون هویت و تاریخ مصرف گذشته از یکی از رستوران های این شهرستان خبر داد.

رضا صمدپور اظهار کرد: با توجه به اینکه سلامتی مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی به صورت شبانه روزی مورد رصد و پایش قرار دارد، با هر گونه تخلفات بهداشتی قاطعانه و بدون اغماض توسط کارشناسان این اداره برخورد و رسیدگی می شود.

وی افزود: در همین رابطه در بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان رزن از سردخانه یک واحد رستوران بیش از 280 کیلوگرم گوشت قرمز و سفید فاقد هویت و بدون تاریخ تولید و انقضاء با انجماد خارج از ضوابط و وجود آثار سوختگی و تغییر رنگ و غیرقابل مصرف انسانی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی کشف، ضبط و توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی رزن، صمدپور با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و به مراجع قضایی برای رسیدگی ارسال شد، گفت: بی تردید نقش دامپزشکی در امنیت و سلامت غذایی مردم، مهم و حساس بوده و توجه به این امر مهم، ضریب امنیت و سلامت فرآورده های خام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 280 کیلو گوشت بی هویت در یکی از رستوران های رزن

کشف 280 کیلو گوشت بی هویت در یکی از رستوران های رزن