مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:502024-01-14اجتماعي

ادامه وزش باد در نقاط مختلف استان زنجان


وزش باد شدید در نقاط مختلف استان ادامه دارد و هشدارهای لازم در این رابطه از چند روز گذشته صادر شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد شدید در نقاط مختلف استان ادامه دارد و هشدارهای لازم در این رابطه از چند روز گذشته صادر شده است.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرعت وزش باد در شهر پری از توابع شهرستان ماهنشان به بیش از 100 کیلومتر و در سلطانیه به 86 کیلومتر بر ساعت رسید و وزش باد هم اکنون در اغلب مناطق استان ادامه دارد که میزان آن در شهر زنجان به 50 کیلومتر بر ساعت می رسد.

وی تصریح کرد: این شرایط جوی موجب بارش های پراکنده و وقوع کولاک در ارتفاعات استان می شود که بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

رحمن نیا با بیان اینکه افراد از ترددهای غیرضروری در مناطق کوهستانی و گردنه های استان و توقف در کنار ساختمان های نیمه کاره، تاسیسات و بناهای سست و مرتفع، خودداری کنند، افزود: صبح فردا سرعت وزش باد کاهش و مجدداً از بعدازظهر افزایش خواهد داشت، این میزان در مناطق جنوبی استان به حد نسبتاً شدید خواهد رسید.

این مسئول گفت: روز پنجشنبه هفته جاری سامانه ضعیفی از منطقه عبور خواهد کرد که بر اثر فعالیت آن بارش های خفیفی را در نقاط مختلف استان شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه وزش باد در نقاط مختلف استان زنجان

ادامه وزش باد در نقاط مختلف استان زنجان