مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:402023-12-31سياسي

حیدری: مردم با حضور فعال در انتخابات بار دیگر به یاوه گویان و دشمنان پاسخ دهند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت شریف و آگاه ایران اسلامی با حضور فعال در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت شریف و آگاه ایران اسلامی با حضور فعال در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بار دیگر به یاوه گویان و دشمنان پاسخ دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار حیدری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: توطئه های پیچیده رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار برای ناامنی ایران در خاورمیانه ملتهب طراحی می شود که اگر تاکنون خنثی شده و ناکام مانده به خاطر جانفشانی و مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی اعم از ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای مرزبانی و انتظامی و بسیج همیشه در صحنه است که جای بسیار تقدیر و تشکر دارد.

وی با انتقاد از تورم و بیکاری و گرانی گفت: مردم از دولت و دستگاه قضا انتظار برخورد قاطع با مفسدین و بستن راه برای تخلفات آتی را دارند.

نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب با اشاره به قانون ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین گفت: طبق صحبت های صورت گرفته با رییس سازمان برنامه و بودجه قرار شد یک میلیارد تومان برای زیرساخت ها و اجرای پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: مردم با حضور فعال در انتخابات بار دیگر به یاوه گویان و دشمنان پاسخ دهند

حیدری: مردم با حضور فعال در انتخابات بار دیگر به یاوه گویان و دشمنان پاسخ دهند