مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:402023-12-29سياسي

خون تازه در رگ های مقاومت


بر خلاف تصور اسراییل که حذف مهره های کلیدی مقاومت موجب تضعیف این جبهه خواهد شد؛ اما تجربه نشان می دهد خون های پاک شهدا موجب شوکی تازه در پیکره مقاومت می شود که نماد برجسته ای از آن را در عملیات بی سابقه توفان الاقصی شاهد بودیم.

- بر خلاف تصور اسراییل که حذف مهره های کلیدی مقاومت موجب تضعیف این جبهه خواهد شد؛ اما تجربه نشان می دهد خون های پاک شهدا موجب شوکی تازه در پیکره مقاومت می شود که نماد برجسته ای از آن را در عملیات بی سابقه توفان الاقصی شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه بصیرت یادداشتی را به قلم فرزان شهیدی منتشر کرده که در ادامه می خوانید: شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران ارشد سپاه پاسداران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی، بار دیگر تقابل ایران و اسراییل را وارد مرحله جدیدی کرده و این در شرایطی است که نبرد غزه همچنان ادامه دارد.

شهید موسوی از پیشکسوتان و ارکان اصلی پشتیانی مقاومت در سوریه و لبنان بوده و سال های زیادی از عمر خود را صرف خدمت به این جبهه کرد.

وی با روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر نقش مهمی در تقویت مقاومت به ویژه در اوج بحران سوریه ایفا کرد و در واقع بازوی اصلی شهید سلیمانی محسوب می شد.

به همین دلیل، وی برای اسراییل چهره ای آشنا بود و از سال ها پیش جزو اهداف کلیدی اسراییل محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون تازه در رگ های مقاومت

خون تازه در رگ های مقاومت