مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:252023-12-23اقتصادي

سفره یلدای نیازمندان بیرجندی رنگ مهربانی گرفت


رییس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی گفت: امسال چهارمین پویش «یلدای مهربانی» همانند سال های گذشته به همت این مرکز با همکاری گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه و بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛  یلدا همیشه با خود شادی می آورد، شادی از اینکه قرار است دور هم جمع شویم و هندوانه و انار و آجیل بخوریم و در بلندترین شب سال، حافظ خوانی کنیم اما یلدای عده ای، رنگ پریده است؛ انار زندگی این افراد آنقدر سرخ نیست.

خانواده های نیازمند و کم بضاعتی هستند که به دلیل گرانی ها، قادر نیستند حتی یکی از تنقلات این شب را تهیه کنند و به ناچار از این دورهمی های کوچک محروم می شوند.

چند سالی است که جمعی از نیکوکاران و گروه های جهادی در آستانه شب یلدا، با تقسیم مهربانی ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده های نیازمند را در این شب های سرد، گرم کرده اند.

این کمک های مومنانه موجب شده تا پویش یلدای مهربانی هر سال به همت مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه استان اجرا شود.

زینب رمضانی، رییس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در این رابطه گفت: نخستین مرکز تخصصی رسانه یاران مهرماه 98 با حضور رییس کمیته امداد کشور افتتاح شد و در این مدت، فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره یلدای نیازمندان بیرجندی رنگ مهربانی گرفت

سفره یلدای نیازمندان بیرجندی رنگ مهربانی گرفت