مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:552024-01-20سياسي

مخبر: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به دنبال گسترش دامنه جنگ به سایر کشورهاست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجو به اوگاندا، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نوزدهمین اجلاس سران کشور های عضو جنبش عدم تعهد گفت: - معاون اول رییس جمهور در سخنرانی اجلاس کشور های جنبش عدم تعهد گفت: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به دنبال گسترش دامنه جنگ به سایر کشورهاست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجو به اوگاندا، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در نوزدهمین اجلاس سران کشور های عضو جنبش عدم تعهد گفت: از اقدام شجاعانه و ابتکار عملی که کشور آفریقای جنوبی در طرح شکایت بین المللی از رژیم صهیونیستی هر دادگاه لاهه تشکر می کنیم.

وی افزود: همکاران گرامی معتقد هستیم بسیاری از سازوکار های مهم ایجاد شده در روابط میان کشور ها از جمله جنبش عدم تعهد می تواند نقش مهم و سازنده ای را در جلوگیری از جنگ و توسعه صلح پایدار ایفا کند.

چالش های نظیر جنگ ها، مخاطرات زیست محیطی، بحران های اقتصادی، جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، افزایش موج پناهندگان به تنهایی توسط یک دولت قابل حل نیست.

مخبر ادامه داد: مواجهه با این تهدیدات و چالش ها نیازمند اتخاذ تدابیر قاطع و همکاری در سطح گسترده جهانی است.

وی با بیان اینکه تحریم های یک جانبه آمریکا نمونه آشکار تروریسم اقتصادی و ضد حقوق بشری است، گفت: تحریم های یک جانبه آمریکا و برخی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به دنبال گسترش دامنه جنگ به سایر کشورهاست

مخبر: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به دنبال گسترش دامنه جنگ به سایر کشورهاست