مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 07:252023-12-25اقتصادي

تولید 400 هزار تن زباله در خرم آباد


عضو شورای اسلامی خرم آباد از تولید 400 هزار تن زباله در این شهر خبر داد و گفت: یکی از دلایل تولید زباله در خرم آباد مصرف گرایی غالب مردم است.

- مجید دریکوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سرانه استاندارد تولید واقعی زباله به ازای هر نفر در روز زیر 500 گرم است.

وی با بیان اینکه و سرانه استاندارد تولید زباله در کشور ما بین 700 تا 800 گرم گزارش شده است، گفت: این درحالیست که در خرم آباد سرانه تولید زباله برای هر نفر حداقل یک کیلوگرم است.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد یکی از دلایل تولید زباله در خرم آباد را مصرف گرایی غالب مردم برشمرد و با بیان اینکه در برخی مراسم شاهد دورریز غذای اضافی هستیم، افزود: در منازل افراد شاهد وجود لباس های غیرضروری و انباشتگی وسایل خانه هستیم در حالیکه خیلی از اجناسی که در منازل وجود دارد می توان در چرخه بازیافت قرار داد.

دریکوند با بیان اینکه استفاده مجدد، بازیابی و بازیافت در پایین ترین سطح قرار دارد، بیان کرد: براساس آخرین آمار جمعیت شهرستان خرم آباد 380 هزار نفر است و چنانچه تعداد افرادی که برای مسافرکشی، خرید و درمان به این شهر می آیند را روزانه 20 هزار نفر تخمین بزنیم در مجموع جمعیت این شهر 400 هزار نفر خواهند بود که با احتساب تولید حداقل یک کیلوگرم زباله برای هر شهروند، شاهد تولید روزانه 400 هزار تن زباله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 400 هزار تن زباله در خرم آباد

تولید 400 هزار تن زباله در خرم آباد