مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:002023-12-31بين الملل

اردوغان: کشورهای به اصطلاح دموکراتیک از حمایت تروریست ها دست بردارند


رییس جمهور ترکیه روز یکشنبه در آستانه سال نوی میلادی از همه کشورهای جهان خواست برای حمایت از مردم غزه موضعی واحد اتخاذ کنند و از پشتیبانی از تروریست ها دست بکشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز یکشنبه در پیام  سال نو میلادی گفت که همه کشورها و نهادها باید در مخالفت  با کشتار زنان و کودکان بی دفاع در غزه متحد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی اردوغان  گفت: همه کشورها، نهادها باید  در قبال کشتار کودکان و زنان بی گناه در غزه موضعی متحد اتخاذ کنند.

امیدواریم که آینده ای بهتر برای بشریت داشته باشیم.

وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (یکشنبه، هشتاد و ششمین روز جنگ غزه)، از افزایش شمار قربانیان جنگ تمام عیار زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد و اعلام کرد که شمار شهدای غزه به مرز 22 هزار نفر رسید.

بر اساس این گزارش، شمار شهدای غزه به 21 هزار و 822 نفر و شمار مجروحان به 56 هزار و 451 نفر رسیده است و نظامیان صهیونیست طی 24 ساعت گذشته، مرتکب 12 جنایت جدید شده اند که طی آن دست کم 150 نفر به شهادت رسیدند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه افزود که در میان شهدا، یوسف سلامه وزیر پیشین اوقاف و امور دینی به همراه شماری از اعضای خانواده اش که در اردوگاه المغازی به سر می برد، نیز به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: کشورهای به اصطلاح دموکراتیک از حمایت تروریست ها دست بردارند

اردوغان: کشورهای به اصطلاح دموکراتیک از حمایت تروریست ها دست بردارند