مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:552023-12-30سياسي

جشن نیمه شعبان بهترین فرصت برای انتقال پیام فرهنگی به جامعه است


جشن نیمه شعبان بهترین فرصت برای انتقال پیام فرهنگی به ویژه فرهنگ مهدویت به مخاطب است، همه ما موظف هستیم از این فرصت نهایت بهره را ببریم و نباید از این موقعیت غافل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل زائرین استان قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن نیمه شعبان برای همه ما تداعی کننده خاطرات خوبی است که از کودکی به یاد داریم.

وی ادامه داد: نیمه شعبان جشنی است که از سوی مردم برگزار می شود و همه لذت آن به مردمی بودن است که به این شکوه رسیده، ما مسئولین فقط وظیفه پشتیبانی از آن را داریم.

آقامیری خاطرنشان کرد: یقین دارم که همه مدیران دستگاه های اجرایی و دولتی استان قم ارادت خاصی نسبت به حضرت حجت (عج) دارند و  این موضوع باعث شده در بحث برگزاری باشکوه این جشن تمام توان خود را به کار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف جلسات ستاد تسهیل زائرین گفت: این جلسات برای هماهنگی بین دستگاه ها برگزار می شود تا خدمت رسانی به زائرینی که طی 48 ساعت در مسجد مقدس جمکران حاضر می شوند به بهترین شکل ممکن انجام شود.

استاندار قم با بیان اینکه هیچ گونه کم کاری در بحث برگزاری جشن نیمه شعبان از سوی دستگاه های دولتی و اجرایی قابل قبول نیست، تاکید کرد: کلیه دستگاه های دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیمه شعبان بهترین فرصت برای انتقال پیام فرهنگی به جامعه است

جشن نیمه شعبان بهترین فرصت برای انتقال پیام فرهنگی به جامعه است