مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:102024-01-07سياسي

فلاحی: ایلام نماد تاریخ و فرهنگ کهن این سرزمین است


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایلامیان مجاهدان نستوهی هستند که با بدن های پاره اما با عزم های جزم به قله دفاع از شرافت این سرزمین صعود کرده اند.

- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایلامیان مجاهدان نستوهی هستند که با بدن های پاره اما با عزم های جزم به قله دفاع از شرافت این سرزمین صعود کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سارا فلاحی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: داعش صهیونیستی حتما مورد هجمه قرار خواهد گرفت و انتقام از او پایان موجودیت اسراییل خواهد بود.

ایلام نماد تاریخ و فرهنگ کهن این سرزمین است و ایلامیان مجاهدان نستوهی هستند که با بدن های پاره اما با عزم های جزم به قله دفاع از شرافت این سرزمین صعود کرده اند بی آنکه چشم شکمشان به دسترنج دیگران باشد و بخواهند از کوله های دیگران ارتزاق بکنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در میان ایلامی ها بازنشستگانی هستند که هرچند هشتشان گروی نهشان است اما چون شکم هایشان از حرام بالا نیامده است با شرافت ماندند.

کشاورزانی وجود دارند هرچند در دالان های انتظار دریافت پول گندم هایشان هستند اما لب شکوه و شکایت بسته اند و چشم به دشمن ندوختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: ایلام نماد تاریخ و فرهنگ کهن این سرزمین است

فلاحی: ایلام نماد تاریخ و فرهنگ کهن این سرزمین است