مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:052024-01-02اقتصادي

تکمیل پروژه آب رسانی شرب شهرستان مشکین شهر در اولویت دولت سیزدهم


مسیر خط انتقال آب از سد تا تصفیه خانه و شبکه توزیع از آنجا به مخازن ذخیره روستاها نیازمند یک هزار میلیارد تومان بودجه است که دولت سیزدهم عزم جدی جهت به پایان رساندن این پروژه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محسن منصوری بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از سد سبلان و خط انتقال از سد تا تصفیه خانه و شبکه توزیع از تصفیه خانه تا مخازن ذخیره روستاهای مشکین شهر، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های مهم آبرسانی است که با تکمیل آن 110 روستا و 4 شهر در شهرستان مشکین شهر از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می شوند.

تکمیل پروژه نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است وی افزود: تکمیل این پروژه نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است که طی جلسات انجام گرفته گره های پروژه آب رسانی رفع شده و به زودی شاهد سرعت گرفتن عملیات اجرایی در آن خواهیم بود.

  منصوری تاکید کرد: این پروژه آب رسانی خیلی قبل تر می توانست با هزینه کمتر افتتاح شود اما متاسفانه کج سلیقگی و برخورد سیاسی مسؤولان قبل سبب تاخیر در پروژه شده است اما با این حال دولت سیزدهم عزم جدی جهت اتمام رساندن این طرح دارد.

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: منابع مورد نیاز طرح های آبرسانی مشکین شهر از طریق ماده 56 و سایر منابع مالی تامین می شود تا اهالی در اسرع وقت از آب شرب سد سبلان بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه آب رسانی شرب شهرستان مشکین شهر در اولویت دولت سیزدهم

تکمیل پروژه آب رسانی شرب شهرستان مشکین شهر در اولویت دولت سیزدهم