مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:402024-01-10ورزشي

سخنگوی دولت: هم وطنان مسیحی را به شرافت و حُسن اخلاق می شناسیم


در قرآن تاکید شده در دل های پیروان حضرت مسیح رأفت و رحمت قرار دارد و از همین جهت است که همه ایرانیان هم وطنان مسیحی خود را به شرافت و حسن اخلاق می شناسند.

- بهادری جهرمی گفت: در قرآن تاکید شده در دل های پیروان حضرت مسیح رأفت و رحمت قرار دارد و از همین جهت است که همه ایرانیان هم وطنان مسیحی خود را به شرافت و حسن اخلاق می شناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی با حضور در کلیسای سرکیس مقدس با جمعی از جوانان، نخبگان، وکلا، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگیان و فعالان اجتماعی ارمنی دیدار کرد و نظرات و دیدگاه های آنان در خصوص مسائل روز کشور را شنید و پاسخگوی سئوالات و دیدگاه های حضار بود.

سخنگوی دولت در این دیدار گفت: ایام ولادت حضرت مسیح علیه السلام و سال نو میلادی، بهانه ای است که بیشتر در خدمت هموطنان عزیز مسیحی باشیم و طبیعتاً نباید چنین دیدارهایی محدود به این ایام باشد.

الحمدالله بنده به واسطه تعاملات کاری و دوستان مسیحی که دارم، توفیق همنشینی با اعضای این جامعه شریف را داشته ام.

وی افزود: جامعه ایرانی در عین وحدت و انسجامی که دارد، مانند یک باغ گل سرشار از گل های گوناگون، یک جامعه متکثر و دارای فرهنگ ها و اقوام و ادیان مختلف است و طبیعتاً بدون هر یک از این گروه ها، جامعه ایرانی کامل نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: هم وطنان مسیحی را به شرافت و حُسن اخلاق می شناسیم

سخنگوی دولت: هم وطنان مسیحی را به شرافت و حُسن اخلاق می شناسیم