مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:252024-01-16بين الملل

سرباز زن صهیونیست در درگیری مسلحانه در مرز مصر زخمی شد


ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه تایید کرد که یک سرباز زن در درگیری مسلحانه در نزدیکی گذرگاه مرزی العوجه با مصر مجروح شده است.

- ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه تایید کرد که یک سرباز زن در درگیری مسلحانه در نزدیکی گذرگاه مرزی العوجه با مصر مجروح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی ارتش اشغالگر گفت که نیروهایش به سوی افراد مسلح در منطقه مرزی با مصر در نزدیکی نیتزانا (گذرگاه العوجه) تیراندازی کردند.

این سخنگو با بیان اینکه در جریان این درگیری تعدادی مجروح شدند، خاطرنشان کرد: حدود 20 مظنون - از جمله افراد مسلح - از مصر به منطقه مرزی رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای بعدی ضمن تایید مصدومیت متوسط ​​یک سرباز زن در جریان تبادل آتش ، افزود: او برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

ارتش اشغالگر ادامه داد: وی تحت مراقبت قرار گرفت و بهبود یافته و اکنون در وضعیت مصدومیت جزیی قرار دارد و به خانواده اش اطلاع داده شده است.

شبکه 7 عبری نیز از تبادل آتش غیرعادی در مرز با مصر خبر داد.

در همین رابطه، کانال خبری قاهره مصر به نقل از منبعی امنیتی روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که نیروهای مصری تلاشی برای قاچاق مواد مخدر در مرز مصر و اراضی اشغالی را خنثی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز زن صهیونیست در درگیری مسلحانه در مرز مصر زخمی شد

سرباز زن صهیونیست در درگیری مسلحانه در مرز مصر زخمی شد