مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 00:252024-01-14حوادث

سانحه رانندگی مرگبار در محور دورود ـ بروجرد با 4 فوتی و 2 مصدوم


یک فقره سانحه منجر به فوت امروز در این محور گزارش شد و عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاه های بلافاصله به محل وقوع تصادف اعزام شدند.

- رییس پلیس راه لرستان: یک فقره سانحه منجر به فوت امروز در این محور گزارش شد و عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاه های بلافاصله به محل وقوع تصادف اعزام شدند.

رییس پلیس راه لرستان از وقوع یک فقره تصادف در محور دورود ـ بروجرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمد زارعی امشب با اشاره به حادثه تصادف در جاده دورود-بروجرد، اظهار داشت: یک فقره سانحه منجر به فوت امروز در این محور گزارش شد و عوامل انتظامی، پلیس راه و دستگاه های بلافاصله به محل وقوع تصادف اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تصادف بین یک دستگاه خودروی سمند با پژو در جاده دورود- بروجرد رخ داده است، افزود: دو نفر در این حادثه فوت شدند و چهار مصدوم نیز توسط دستگاه های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه لرستان، عنوان کرد: عدم توانایی راننده خودروی سمند در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت مطمئنه علت تصادف در محور دورود ـ بروجرد است.

وی بیان کرد: عدم رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی و عدم توجه به توصیه های پلیس باعث بروز حوادث غیرقابل جبرانی می شود و به همه رانندگان توصیه می شود نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه رانندگی مرگبار در محور دورود ـ بروجرد با 4 فوتی و 2 مصدوم

سانحه رانندگی مرگبار در محور دورود ـ بروجرد با 4 فوتی و 2 مصدوم