مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:002024-01-09فرهنگي

اعلام اسامی برگزیدگان ایلامی تئاتر منطقه ای راه ابریشم


در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم، به میزبانی سمنان از 9 نفر از هنرمندان ایلامی در بخش های مختلف تجلیل شد.

- ایسنا/ایلام در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم، به میزبانی سمنان از 9 نفر از هنرمندان ایلامی در بخش های مختلف تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جشنواره در بخش طراحی فضا رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مالک آبسالان برای نمایش نترس، آب ‎ها مهربانند اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد، رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به علیرضا داننده فرد برای نمایش های بهمن و بازنده و مالک آبسالان برای نمایش نترس، آبها مهربانند اهدا شد.

در بخش بازیگری زن هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی، از بازیگران نوجوان، دیانا منصوری برای نمایش غسل آخر و آوا مرادی برای نمایش رویایی برای نفتکش ها ، تقدیر کرد.

رتبه دوم، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به ماریا الماسی برای بازی در نمایش خوشبختی در اودسا و مریم عبدی برای بازی در نمایش رویایی برای نفتکش ها رسید.

در بخش نمایشنامه نویسی نیز هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی، از رامین علیزاده برای نمایشنامه راز گل ژنتیک و قصه های مثله شده و زهرا چراغی برای نمایشنامه رویایی برای نفت کش ها تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی برگزیدگان ایلامی تئاتر منطقه ای راه ابریشم

اعلام اسامی برگزیدگان ایلامی تئاتر منطقه ای راه ابریشم