مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:002024-01-20اقتصادي

سر کشاورزان درباره قیمت گندم کلاه گذاشتند/ مافیای واردات، برنده شد!


محمد بازرگان عضو اتاق اصناف کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره نرخ خرید تضمینی اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: - سر کشاورزان درباره قیمت گندم کلاه گذاشتند/ مافیای واردات، برنده شد! محمد بازرگان گفت: نرخ خرید تضمینی 17 هزار و 500 تومان اعلام شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رییس شورای نرخ گذاری، کاملا غیرقانونی بوده است.

محمد بازرگان عضو اتاق اصناف کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درباره نرخ خرید تضمینی اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نرخ خرید تضمینی 17 هزار و 500 تومان اعلام شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان رییس شورای نرخ گذاری، کاملا غیرقانونی است.

این نرخ، برخلاف مولفه های تعیین نرخ خرید تضمینی است.

مهم ترین نکته این است که شورای قیمت گذاری در پایان شهریور سال جاری قیمت خرید تضمینی را 19 هزار و 500 تومان اعلام کرد که متاسفانه از شهریور تاکنون که به پایان دی ماه رسیده ایم، اعلام قیمت را به تاخیر انداخته است.

شورای قیمت گذاری گندم و وزیر جهاد کشاورزی با عوام فریبی کاری کردند که کشاورزان با اعلام قیمت 19 هزار و 500 تومانی راغب به کشت شوند و پس از آن، نرخ را به صورت رسمی اعلام نکردند برای اینکه امروز بتوانند دو هزار تومان از این قیمت را کسر کنند و این با قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سر کشاورزان درباره قیمت گندم کلاه گذاشتند/ مافیای واردات، برنده شد!

سر کشاورزان درباره قیمت گندم کلاه گذاشتند/ مافیای واردات، برنده شد!