مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:072023-12-24سياسي

شهرداری دائم معتادان متجاهر در محله هاشم آباد را جمع آوری می کند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعداد معتادان متجاهر در محله هاشم آباد در ساعات مختلف از 60 تا 100 نفر متغیر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ناصر امانی در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارش محله گردی محله هاشم آباد در منطقه 15 با بیان اینکه این منطقه هشت ناحیه و 19 محله دارد و پس از منطقه چهار از لحاظ وسعت و جمعیت بزرگترین منطقه است و 650 هزار نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: 110 هزار نفر در سه محله هاشم آباد، ابوذر و دیگر محله این منطقه زندگی می کنند.

محله هاشم آباد با جمعیت 25 هزار نفری از محلات ضعیف این منطقه محسوب می شود که تنها نقطه برجسته آن وضعیت خوب آموزشی است.

در یک خیابان در تمام مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دبیرستان، مراکز آموزشی وجود داشته و شهرداری توجه خوبی به این مراکز داشته است.

وی با بیان اینکه در این محله کوچک 10 هزار نفر اتباع زندگی می کنند، یادآور شد: در یکی از مدارس از 700 نفر دانش آموز 350 نفر دانش آموز اتباع هستند و در بازدیدی که داشتیم در یک کلاس مقطع ابتدایی از 39 نفر دانش آموز 36 نفر اتباع بودند.

با وجود زمینه خوب ایجاد شده می بینیم که این تعداد از اتباع در این مدارس تحصیل می کنند که باید درخصوص اتباع، وزارت کشور و نهادهای مربوطه راهکارهای لازم را تدبیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری دائم معتادان متجاهر در محله هاشم آباد را جمع آوری می کند

شهرداری دائم معتادان متجاهر در محله هاشم آباد را جمع آوری می کند