مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:502024-01-10اقتصادي

اعطای تسهیلات تبصره 18 به فروشگاه ها و فعالان صنایع دستی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: به فروشگاه های صنایع دستی تسهیلات بند الف تبصره 18 اعطاء می شود.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: به فروشگاه های صنایع دستی تسهیلات بند الف تبصره 18 اعطاء می شود.

امیر کرم زاده امروز 20 دی ماه 1402 افزود: تمامی هنرمندان دارای مجوز و متقاضیان ایجاد فروشگاه صنایع دستی می توانند جهت دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید با شرایط ویژه اقدام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در خصوص امکان بهره مندی صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی از تسهیلات مذکور افزود: در این راستا متقاضیانی که مجوز و پروانه فروشگاه صنایع دستی دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد صنایع دستی ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های استان مراجعه کنند.

امیر کرم زاده بابیان اینکه با پرداخت تسهیلات و حمایت از فروشگاه های صنایع دستی، کارگاه های بزرگ و کوچک صنایع دستی در شهرستان ها حمایت می شوند، گفت: این تسهیلات برای حمایت از فروشگاه های صنایع دستی و به منظور راه اندازی فروشگاه، خرید مواد اولیه و کالای صنایع دستی اعطاء می شود که این مهم در اشتغال زایی و رونق کسب وکارها و حفظ اصالت هنر در استان مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات تبصره 18 به فروشگاه ها و فعالان صنایع دستی

اعطای تسهیلات تبصره 18 به فروشگاه ها و فعالان صنایع دستی