مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:252024-01-13ورزشي

220هزار سند از شهدای استان گیلان به صورت دیجیتالی جمع آوری شده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در حاشیه سومین اجلاس سراسری فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 220هزار سند از شهدای استان گیلان به صورت دیجیتالی جمع آوری شده است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در حاشیه سومین اجلاس سراسری فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 220هزار سند از شهدای استان گیلان به صورت دیجیتالی جمع آوری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا داوطلب در حاشیه سومین اجلاس سراسری فصلی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، در خصوص مهمترین اقدامات و دستاوردهای بنیاد استان در حوزه فرهنگی و خدماتی گفت: استان گیلان برنامه های مختلفی در این راستا انجام داده؛ به عنوان مثال 220هزار سند از شهدای استان گیلان به صورت دیجیتالی در مرکز اسناد بنیاد جمع آوری شده است.

در خصوص وصیت نامه شهدا، تاکنون 4جلد از مجموعه کامل وصیت نامه شهدای استان براساس حروف الفبا چاپ شده و در سال جاری تالیف دفتر پنجم این مجموعه به اتمام رسیده است.

وی افزود: تولید 5مستند و همچنین پخش ویژه برنامه میلاد ستاره ها (سالروز تولد شهدا) از سیمای استانی شبکه باران در حال انجام است.

برگزاری بیش از 900 یادواره، برگزاری 34 جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پیگیری آیین نامه اجرایی بند و قانون بودجه و اجرای همای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220هزار سند از شهدای استان گیلان به صورت دیجیتالی جمع آوری شده است

220هزار سند از شهدای استان گیلان به صورت دیجیتالی جمع آوری شده است