مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:002023-12-31بين الملل

ویرانی گسترده در بیت لاهیا پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی


عقب نشینی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از برخی مناطق شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه، تخریب گسترده خانه ها و زیرساخت ها و موسسه های مدنی و خدماتی را نمایان کرده است.

- عقب نشینی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از برخی مناطق شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه، تخریب گسترده خانه ها و زیرساخت ها و موسسه های مدنی و خدماتی را نمایان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی به نقل از برخی شاهدان عینی نوشت، همزمان با بازگشت تعداد زیادی از آوارگان مستقر در بیمارستان الشفاء در غرب شهر غزه به شمال نوار غزه به ویژه شهرک های بیت لاهیا، جبالیا و بیت حانون، آرامشی شکننده بر مناطق مختلف شمال نوار غزه حاکم شده است.

آنها اظهار کردند، خودروهای نظامی صهیونیست ها هنوز در اطراف شهرک های جبالیا، بیت لاهیا و بیت حانون وجود داشته و تعداد زیادی جسد هنوز در خیابان ها هستند که توسط تانک ها له شده اند.

در روزهای گذشته، مناطق مختلف شمال نوار غزه به ویژه منطقه پروژه بیت لاهیا و مناطق اطراف آن هدف حملات شدید توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

به گفته اشرف القدره، سخگوی وزارت بهداشت غزه، در این حملات به دلیل هدف قرار گرفتن منطقه محل سکونت خانواده های خیرالدین، الکرد، المغربی و خلیف، بیش از 50 فلسطینی از ساکنان شهرک بیت لاهیا به شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویرانی گسترده در بیت لاهیا پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی

ویرانی گسترده در بیت لاهیا پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی