مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:502024-01-18سياسي

برگزاری رویدادهای فناورانه در اولویت برنامه های شرکت شهرک های صنعتی باشد


برگزاری رویدادهای فناورانه در اولویت برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان قرار گیرد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: برگزاری رویدادهای فناورانه در اولویت برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان قرار گیرد.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصیB2B بین واحدهای صنعتی و فناوران که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در 10 سال آینده تحولاتی که در عرصه تکنولوژی در دنیا اتفاق خواهد افتاد شاید معادل یکصد سال اخیر باشد.

وی با اشاره به اینکه فناوری های نوین با سرعت و عمق بیشتری تحویل می یابند، اضافه کرد: تحولات جهانی به ویژه در عرصه تکنولوژی به سرعت در حال گسترش است، لذا اگر تلاشی برای قرار گرفتن در این مسیر نکنیم در آینده اثری از اقدامات و سرمایه گذاری هایی که امروز انجام داده ایم، نخواهد ماند.

استاندار کردستان با بیان اینکه تامین زمین و ایجاد شهرک های صنعتی تنها رسالت شرکت شهرک های صنعتی نیست،تاکید کرد: می طلبد 80 درصد انرژی و وقت مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان به برگزاری رویدادهای فناورانه اختصاص پیدا کند.

زارعی کوشا ادامه داد: این شرکت با برگزاری استارتاپ و رویداد Reverse Pitch (چالش معکوس) و نشست های B2B در راستای شناسایی نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی استان نشان داده که در حال حرکت به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویدادهای فناورانه در اولویت برنامه های شرکت شهرک های صنعتی باشد

برگزاری رویدادهای فناورانه در اولویت برنامه های شرکت شهرک های صنعتی باشد