مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:102024-01-18اقتصادي

کشف 120 دستگاه ماینر در سمنان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از کشف 12 مرکز و 120 دستگاه استخراج رمزارز از مراکز غیرمجاز در این استان خبر داد.

- سیدمحمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اعلام اینکه 120 دستگاه استخراج رمزارز از مراکز غیرمجاز در این استان کشف شده، میزان برق مصرفی این دستگاه ها را معادل بیش از سه هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

وی افزود: تاکنون 2 رزمایش در زمینه کشف مکان های دارای ماینر غیرمجاز به اجرا درآمده که در این برنامه ها، 47 دستگاه استخراج رمزارز بدون مجوز کشف و ضبط شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال 99 تا زمان حاضر، 224 مراکز غیرمجاز و در مجموع سه هزار و 338 دستگاه ماینر با همکاری عوامل انتظامی، بسیج، تعزیرات و همکاران این شرکت کشف شده، گفت: میزان انرژی مصرفی این تعداد دستگاه کشف شده، بالغ بر 14 میلیون کیلووات ساعت برآورد شده است.

حسینی نژاد با بیان اینکه در استان سمنان حدود 55 مرکز دارای مجوز استخراج رمزارز هستند، افزود: تعداد متقاضیان صدور مجوز جدید، پنج متقاضی است که با توجه به عدم انعقاد قرارداد و تأمین برق این متقاضیان، مطابق مقررات ابلاغی وزارت نیرو، لازم است از طریق نیروگاه های تجدیدپذیر تأمین برق شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 120 دستگاه ماینر در سمنان

کشف 120 دستگاه ماینر در سمنان