مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 09:152024-01-18دانش

تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه آزاد و بهزیستی استان مرکزی امضا شد


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از امضای تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه آزاد اسلامی و بهزیستی استان خبر داد.

- محمود حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به منظور استفاده از توان و ظرفیت های علمی موجود بهزیستی و دانشگاه در تربیت نیروهای انسانی متخصص تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه آزاد اسلامی و  بهزیستی استان امضا شد.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه همچنین با هدف استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در راستای استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و سازمان بهزیستی به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل امضا شد.

 مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای بهره وری و ارتقای کیفیت برنامه جامعه هدف سازمان بهزیستی اعم از حفظ و نگهداری و تعمیر و ایجاد خط تولید بالابر، مناسب سازی خودرو و تحلیل محتوای داده های آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیت های اساتید دانشگاه در اجرای پژوهش خرده مقیاس از موضوعات این تفاهم نامه است.

حسین آبادی با اشاره به تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی استان در این همکاری مشترک  معرفی اعضای هیات علمی رشته های علوم تربیتی، علوم اجتماعی و روانشناسی دانشگاه های استان شامل واحد ساوه، خمین، مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه آزاد و بهزیستی استان مرکزی امضا شد

تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه آزاد و بهزیستی استان مرکزی امضا شد