مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:502024-01-14اقتصادي

انتقاد تولیدکنندگان از قاچاق پوشاک/ لباس تاناکورایی کیلویی 5 دلار وارد می شود


در حال حاضر بیش از سه میلیارد دلار پوشاک قاچاق در سطح عرضه وجود دارد که این میزان معادل بیش از 30 درصد حجم بازار پوشاک در ایران است.

- در حال حاضر بیش از سه میلیارد دلار پوشاک قاچاق در سطح عرضه وجود دارد که این میزان معادل بیش از 30 درصد حجم بازار پوشاک در ایران است.

در هفته ای که گذشت اعتراض تولیدکنندگان نسبت به گسترش قاچاق پوشاک در آستانه شب عید در کشور بالا گرفت و به نظر می رسد خواسته اصلی تولیدکنندگان برخورد با پوشاک قاچاق در سطح عرضه است که از سال 1397 برای مدت کوتاهی اجرا و سپس متوقف شد، از سر گرفته شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت و دو انجمن صنایع پوشاک ایران و اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران نشست هایی درباره گسترش قاچاق پوشاک در کشور برگزار کردند و حتی اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران نامه ای نوشته تا از وزارت کشور بخواهد مجوز برای برگزاری راهپیمایی جلوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز در تاریخ 25 بهمن را صادر کند.

  تولیدکنندگان پوشاک در این دو نشست از افزایش قاچاق پوشاک در سال جاری خبر دادند و به توجه به اهمیت بازار شب عید برای تولیدکنندگان و برخورد نشدن با کالای قاچاق در این زمان، نسبت به احتمال کاهش تولید و تعطیلی واحدهای کوچک در سال آینده هشدار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تولیدکنندگان از قاچاق پوشاک/ لباس تاناکورایی کیلویی 5 دلار وارد می شود

انتقاد تولیدکنندگان از قاچاق پوشاک/ لباس تاناکورایی کیلویی 5 دلار وارد می شود