مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:102024-01-10حوادث

از دستگیری اراذل خیابان زند تا کشف کلاهبرداری ارز دیجیتال


در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده است، اخباری نظیر کشف 150 میلیارد کالای قاچاق در کامیون، دستگیری اراذل و اوباش چاقو به دست در شیراز و دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال آمده است.

- ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده است، اخباری نظیر کشف 150 میلیارد کالای قاچاق در کامیون، دستگیری اراذل و اوباش چاقو به دست در شیراز و دستگیری کلاهبردار ارز دیجیتال آمده است.

فرمانده انتظامی شیراز امروز، 20 دی ماه گفت: اراذل و اوباشی که ضمن درگیری و اخلال در نظم عمومی باعث نارضایتی شهروندان شده بود در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شد.

فرج شجاعی بیان کرد: در پی اعلام گزارش هایی از شهروندان مبنی بر درگیری، ایجاد مزاحمت و اخلال در نظم عمومی فردی اراذل و اوباش در خیابان زند این شهرستان و همچنین قدرت نمایی همراه با ایجاد رعب و وحشت و چاقو کشی و تهدید با سلاح سرد (قمه) در فضای مجازی و اعلام نارضایتی مردم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند فرد اراذل و اوباش را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری اراذل خیابان زند تا کشف کلاهبرداری ارز دیجیتال

از دستگیری اراذل خیابان زند تا کشف کلاهبرداری ارز دیجیتال