مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 18:252024-01-05اقتصادي

احیای یکی از مجموعه های تولید پوشاک در زنجان


شرکت سرجین بافت با حضور وزیر صمت احیا شد.

- شرکت سرجین بافت یکی از بزرگ ترین مجموعه ها در حوزه پوشاک کشور است که از زمان کلنگ زنی تاکنون فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده است تا جایی که حتی رییس جمهور در اولین دور سفر خود به زنجان در آبان سال 1400 در نخستین بازدید از واحدهای تولیدی استان در این شرکت حضور یافته و بر حل مشکلات آن در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

خوشبختانه پس از این بازدید و در سایه پیگیری های متعدد در دولت سیزدهم، شرکت سرجین بافت که بزرگترین مجموعه زنجیره ارزش پوشاک کشور است، به بار نشسته و همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان احیا شد.

کارخانه سرجین بافت با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر 50 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان و به منظور تولید پارچه، رنگرزی، تکمیل و دوخت پوشاک صنعتی با پیش بینی تولید سالانه 15 هزار تن نخ پنبه در شهرک صنعتی شماره یک زنجان مستقر شد اما به علت رفع نشدن تعهدات ارزی، با چالش های متعددی مواجه شد.

امروز این کارخانه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت احیا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت سرجین بافت در سال 1385 فعالیت خود را با هدف ایجاد زنجیره ارزش افزوده از پنبه تا پوشاک با بالاترین کیفیت آغاز به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای یکی از مجموعه های تولید پوشاک در زنجان

احیای یکی از مجموعه های تولید پوشاک در زنجان