مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 20:162024-01-05اقتصادي

صنعتی کردن کشور رویکرد اصلی برنامه وزارت صمت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت استان زنجان شامگاه امروز در آیین احیای واحد سرجین بافت زنجان، توسعه صنعتی را نیاز ضروری کشور دانست و اظهار کرد: صنعتی کردن کشور رویکرد اصلی برنامه وزارت صمت است .

وزیر صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه دانش بنیان و صادرات محور بودن از مؤلفه های مهم تولید محسوب می شود، افزود: دانش بنیان بودن به معنای تکیه بر بهره مندی از توانمندی نیروی انسانی است.

وی بر هموارکردن مسیر برای تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: در این راستا پیگیری تاکیدات مقام معظم رهبری موردتوجه قرار دارد.

علی آبادی با بیان اینکه وجود نیروی توانمند از ویژگی ها و ظرفیت های قابل توجه استان زنجان است، تصریح کرد: با همین عنصر نیروی انسانی می توان تحول بزرگی ایجاد کرد.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: صنایع دانش بنیان و صادرات محور که ظرفیت های ارزآوری بیشتری دارند در اولویت حمایت ها قرار دارد شایان ذکر است، مجموعه تولیدی سرجین بافت با سرمایه گذاری بیش از 20 هزار میلیارد ریال راه اندازی و برای خرید تجهیزات این واحد نیز 52 میلیون یورو ارز اختصاص یافته که 31 میلیون یورو آن از محل صندوق توسعه ملی و مابقی از منابع سهام داران تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی کردن کشور رویکرد اصلی برنامه وزارت صمت است

صنعتی کردن کشور رویکرد اصلی برنامه وزارت صمت است