مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:352024-01-07بين الملل

شرکت کشتیرانی چینی همکاری با رژیم صهیونیستی را متوقف می کند


رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند شرکت بزرگ کشتیرانی کانتینری چینی به دلیل تهدیدهای یمنی ها علیه کشتی های عازم سرزمین های اشغالی، فعالیت در اسراییل را متوقف خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند شرکت کشتیرانی کانتینری چینی کاسکو به دلیل تهدیدهای یمنی ها علیه کشتی های عازم سرزمین های اشغالی فعالیت در اسراییل را متوقف خواهد کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: بزرگ ترین شرکت حمل و نقل دریایی در آسیا و چهارمین شرکت بزرگ از این دست در جهان همکاری با اسراییل را به حالت تعلیق در می آورد.

به نوشته این روزنامه توقف کار شرکت کاسکو به عملکرد شرکت کشتیرانی زیم اسراییل نیز آسیب می زند.

شرکت کشتیرانی زیم چند روز پیش اعلام کرد که قیمت حمل یک کانتینر از آسیای دور به اسراییل به میزان 500 تا 1000 دلار آمریکایی افزایش یافته است.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به دلیل تهدید یمنی ها علیه کشتی های اسراییلی و تغییر مسیر آنها از دریای سرخ به جنوب آفریقا سه هفته به سفر انها افزوده شده و نرخ بیمه آنها گران شده است.

رییس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم به تازگی اذعان داشت اسراییل به دلیل حملات یمنی ها در محاصره دریایی به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کشتیرانی چینی همکاری با رژیم صهیونیستی را متوقف می کند

شرکت کشتیرانی چینی همکاری با رژیم صهیونیستی را متوقف می کند