مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:502024-01-09ورزشي

مربی انتخاب شود که اعتبار والیبال ایران در دنیا را حفظ کند


باید مربی برای تیم ملی والیبال انتخاب شود که اعتبار والیبال ایران در دنیا حفظ شود.

- کاوه آهنگران مربی تیم والیبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه فدراسیون و مردم سازماندهی به تیم ملی و انتخاب سرمربی تیم ملی است که این اتفاق با رفتن داورزنی و حضور مرادی سرپرست فدراسیون همزمان شد.

وی ادامه داد: گزینه های خوبی از جمله معروف و مربیان خارجی حضور داشتند، بحث هزینه ها و دستمزد نیز وجود دارد تا رضایت مربیان خارجی را به دست بیاورند، همچنین باید مربی انتخاب شود که اعتبار والیبال ایران در دنیا حفظ شود.

کاوه آهنگران تصریح کرد: بازی های اخیر تیم ملی خوب نبود و تمرکز فدراسیون از روی تیم ملی کم شده بود؛ امیدوارم با کارشناسی دقیق و حمایت همه جانبه، تیم ملی والیبال بسیار خوبی را داشته باشیم.

مربی تیم والیبال سپاهان در مورد طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: اگر مربی زودتر انتخاب شود، می تواند بازی های لیگ را ببیند و بازیکن را به درستی انتخاب کند.

وی در پایان گفت: تجربه نشان داده که مربی خارجی برای والیبال بهتر خواهد بود زیرا از مربی خارجی حمایت بیشتری می شود و غریب پسند هستیم؛ البته از نظر علمی و فنی چیزی از خارجی ها کم نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی انتخاب شود که اعتبار والیبال ایران در دنیا را حفظ کند

مربی انتخاب شود که اعتبار والیبال ایران در دنیا را حفظ کند