مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:152023-12-25سياسي

برخورد قانونی با کم کاران حوزه مبارزه با مواد مخدر


شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دستگاه هایی که در این زمینه ارتباط دارند و همکار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر محسوب می شوند و در راستای وظایف خود کم کاری می کنند را به دادستان معرفی کرده تا از باب ترک فعل با آنها برخورد قانونی صورت پذیرد.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دستگاه هایی که در این زمینه ارتباط دارند و همکار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر محسوب می شوند و در راستای وظایف خود کم کاری می کنند را به دادستان معرفی کرده تا از باب ترک فعل با آنها برخورد قانونی صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری، سوم دی ماه در جلسه بررسی وضعیت مرکز ماده 16 شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه امروز مسئله معتادین متجاهر به عنوان یکی از معضلات شهر خرم آباد و همچنین استان ما است، اظهار کرد: دادگستری استان نسبت به این موضوع دغدغه مند است و مسئله ساماندهی و بازپروری این افراد را رصد و پیگیری می کند.

وی مسئله معتادین متجاهر را یکی از ناهنجاری های اجتماعی دانست و بیان کرد: وجود معتادین متجاهر چهره خوبی را از شهر به نمایش نمی گذارد و برای شهروندان و همچنین گردشگران ناخوشایند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با کم کاران حوزه مبارزه با مواد مخدر

برخورد قانونی با کم کاران حوزه مبارزه با مواد مخدر