مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:102024-01-06سياسي

افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان خراسان شمالی


رییس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در کشور و خراسان شمالی حاصل تلاش و همراهی همه نمایندگان مجلس بود نباید کسی آن را به نام خودش بزند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان در کشور و خراسان شمالی حاصل تلاش و همراهی همه نمایندگان مجلس بود نباید کسی آن را به نام خودش بزند.

زهرا شیخی 16 دی ماه در آیین افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان خراسان شمالی اظهار کرد: پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، مرکز اصلی پیشگیری، درمان و غربالگری سرطان است که خدمات مناسبی را در کشور ارائه داده است.

وی افزود: برای ایجاد 11 مرکز درمان و غربالگری سرطان بانوان، نمایندگان مجلس حمایت مناسبی کرده و آن را با 173 رای به تصویب رساندند؛ این موضوع از زمانی که وارد قانون بودجه شد، با حمایت همه نمایندگان همراه بود.

وی با اشاره به آمار سرطان در خراسان شمالی گفت: بیش از یک هزار و 200 زن در خراسان شمالی مبتلا به سرطان هستند، یعنی یک هزار و 200 خانواده ممکن است به خاطر آسیب هایی که به همسر، مادر یا خواهر آن خانواده می رسد، فلج شود؛ چراکه آسیب زن در زندگی بسیار تاثیر منفی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان خراسان شمالی

افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان خراسان شمالی